ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza az Illatáradat (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit. Csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, megkötése kizárólag elektronikus formában történik meg.

Az ÁSZF letölthető az alábbi linkről: https://www.illataradat.hu/aszf-a9023

A Webáruház címe: https://illataradat.hu

A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Szolgáltató neve: Bujdosó Tünde e.v.

Szolgáltató székhelye: 1213 Budapest, Hunor u. 4.

Nyilvántartási szám: 52337398

Adószám: 68847566-1-43

Bankszámlaszám: 18203150-01294635-10010013

Nyilvántartást vezető hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

A szerződés nyelve: magyar

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

Telefon (munkanapokon 9-17 óráig): +36-30 600 5330

E-mail: illataradat@gmail.com

Az email címre küldött levelekre (mennyiségtől függően) 1-2 munkanapon belül válaszolunk.

1.0 Az általános szerződési feltételek elfogadása

A vásárlás során, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a rendelés véglegesítésekor látható jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a Szolgáltató és a Vevő között szerződés jön létre.

Ha a Vevő az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldheti el megrendelését.

2.0 Általános információk

A Webáruház parfümöket, szépségápolási-, higiéniai- és aromaterápiás termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

Az Webáruházban található termékadatok, fotók, leírások a Szolgáltató tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak a Szolgáltató előzetes engedélyével lehetséges.

A megjelenített termékek kizárólag online, a https://illataradat.hu/ weboldalon keresztül rendelhetőek meg önállóan, vagy a Webáruház telefonos ügyfélszolgálata segítségével.

A Webáruház korlátozott raktárkészlettel rendelkezik! A termékek ha nincsenek készleten a Webáruházban leadott rendelések alapján kerülnek beszerzésre hivatalos disztribútoroktól.

A raktárkészlet hiánya miatt előfordul, hogy a Webáruházban rendelhető termék időközben elfogy a beszállító cégnél, melyről a Webáruház is csak utólag szerez tudomást. Ebben az esetben az ügyfélszolgálat telefonon értesíti a Vevőt a készlethiányról, melynek során eldöntheti, hogy módosítja rendelését, vár a hiányzó termékre, vagy törölteti a hiányzó termékre vonatkozó igényét.

2.1 Visszaigazolás

A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről a Webáruház rendszere automata visszaigazoló levelet küld a Vevő által megadott e-mail címre. Amennyiben ezt nem történik meg, ellenőrizze a levélszemét (spam) mappát, illetve gmail-es e-mail fiók esetén a promóciók fülön található leveleket. Ha egyik helyen sem található, érdeklődjön a Webáruház ügyfélszolgálatán. A megrendelést a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosíthatja, illetve lemondhatja. A módosításra/törlésre telefonon és e-mail-ben is van mód.

2.2 A megrendelések teljesítési ideje

A rendelések teljesítési ideje 2-4 munkanap. Egyes termékek (elsősorban kozmetikumok) esetében a szállítási idő ettől eltérhet, azonban erről tájékoztatást kap telefonon.

2.3 Személyes átvétel

A Webáruház sem raktárkészlettel, sem üzlethelységgel nem rendelkezik, így személyesen történő átvételre nincs lehetőség.

3.0 Árak

3.1 Termékek árai

A Webáruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, melyek az ÁFÁ-t tartalmazzák. A visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy a Webáruházban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő, téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt az ügyfélszolgálat egyeztetés céljából telefonon megkeresi a Vevőt. Az ilyen megrendelések nem tekinthetőek érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Webáruház nem vállal felelősséget.

3.2 Szállítási díj

40.000 Ft feletti rendelés esetén a házhozszállítás az egész ország területére, összeghatártól függetlenül INGYENES.

4.0 Regisztráció, adatok védelme

A rendelés leadásához a Webáruházban regisztráció szükséges.

A Webáruház minden esetben a Vevő által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Radikális kézi adatmódosítást a Webáruház nem végez, kizárólag a Vevő telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján, illetve amennyiben valamiért nem felelnek meg a számlázási adatok, úgy telefonon történő értesítést/egyeztetést követően. Nagyon fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, avagy adatmódosításra a rendelés feladása közben és a feladást követően is van mód, ez utóbbihoz azonban vegye fel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatával.

A Vevő adatait a Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azonban azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki. Ez alól kivétel, ha a harmadik fél, a szerződés szerint a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a Szolgáltató által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.

5.0 Garancia

A Webáruház kizárólag hivatalos disztribútorokkal áll szerződésben. Ugyanazokból a forrásokból szerzi be a termékeket, ahonnan a hagyományos boltok is, így teljes mértékben garanciát vállal azok eredetiségére.

Ha véletlenül mégis valamilyen problémája támad a termékkel, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel a Webáruház ügyfélszolgálatát (e-mail-ben, vagy munkanapokon 9-17 óráig telefonon), hogy egyeztessék a reklamációs folyamat részleteit. (Csere, visszaszállítás, visszavásárlás…stb.)

A visszaszállítást minden esetben a Webáruház intézteti a vele szerződésben álló futárcéggel, így semmi esetre se adja fel a kifogásolt terméket se postán, se másmilyen módon! Ellenkező esetben a Webáruház nem köteles visszatéríteni a kifizetett összeget, amíg a termék vissza nem kerül.

6.0 A vevő jogai és kötelezettségei

6.1 Elállás joga

A megrendelést követően 24 órán belül jogosult a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatán. Ebben az esetben semmilyen költségviselés nem terheli a Vevőt.

6.2 Elállás és visszatérítés

Az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a Webáruház köteles a Vevő által kifizetett összeget legkésőbb az elállást és az áru visszaérkezését követő 14 napon belül visszatéríteni.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Bujdosó Tünde 1213 Budapest, Hunor u. 4.

Hivatkozás a nyilatkozatra /klikk/

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

6.3 Elállás esetén felmerülő költségek

Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek Vevőt terhelik – ez 890Ft.

Ha az elállási határidő alatt a vevő a terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a Webáruház felé.

6.4 Visszaszállítás

A termékek visszaszállítása csak a Webáruházzal szerződésben álló futárszolgálatokkal elfogadott, mert ők gyorsan és sérülésmentesen tudják visszajuttatni a termékeket a Szolgáltató telephelyére! Ezért is kell előre egyeztetni az ügyfélszolgálattal bármilyen panasz esetén!

7.0 A Webáruház jogai és kötelezettségei

7.1 Felmerülő hibák

A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

7.2 Felelősség

A Webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

- Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.

- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az illataradat.hu áruház akadálytalan működését és a vásárlást.

- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.

- Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.

- Bármely szoftver nem megfelelő működése.

- Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következménye.

7.3 Okozott károk

A Webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért - függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt -, ami a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

7.4 Kapcsolódás a Webáruházhoz

Egyedül a Vevő felelős a Webáruházhoz való kapcsolódásáért és a Webáruházban való vásárlásért.

7.5 Felelősségre vonhatóság

A Webáruház nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

7.6 Csalás

A Webáruház szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban a Webáruház nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely Vevő rovására történt csalás miatt.

7.7 Szabályok megsértése

Abban az esetben, ha a Vevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a Webáruház szabadon érvénytelennek nyilváníthatja vásárlását, és a Vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

8.0 Megrendelés leadása

A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni. A termékek a részletes termékoldalon található „Kosár” feliratú sárga ikonra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség a kosárra kattintás után a kis fehér négyzetben módosítható a kívánt darabszám* kiválasztásával. *A megadható maximum darabszám 10, amennyiben ennél nagyobb mennyiséget szeretne rendelni, akkor írja be az „Adatok megadása” lépésnél a Megjegyzés mezőbe a kívánt mennyiséget.

Ezt követően a kosár képernyőn eldöntheti, hogy a „Vissza a webáruházba” feliratra kattintva még más termékeket is keres áruházunkban, vagy a „Tovább a megrendelőlaphoz” feliratra kattintva leadja megrendelését.

A kosár fejlécében számok jelzik a rendelés lépéseinek számát, és azt is, hogy éppen az adott képernyőn a Vevő hol tart a vásárlási folyamatban. Az adatok megadása és az átvételi- és fizetési mód kiválasztása a következő lépés a kosárban.

8.1 Adatok megadása

Ezen az oldalon is ellenőrizheti kosarának tartalmát, és amennyiben változtatni kíván rajta, úgy „A kosár tartalmának módosítása” linkre kattintva vissza tud lépni a kosárba.

Ha mindent rendben talált, úgy az alábbi részeket kell kitölteni:

Számlázási adatok

A vásárláskor elegendő megadnia a számlázási adatokat (Név*, cím), valamint egy valós e-mail címet és telefonszámot a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz.

Szállítási adatokat csak abban az esetben kell külön megadni, amennyiben az eltér a számlázási adatoktól.

8.2 Átvételi módok

  1. GLS futárszolgálattal.

Ebben az esetben a szállítás 2-3 munkanapon belül történik, munkanapokon 8-17 óráig, így a Vevő köteles olyan szállítási címet megadni, ahol ebben az időintervallumban tartózkodik. Ha bármilyen hozzáfűzni valója van a szállításhoz, azt a „Megjegyzés” rovatba írja be, az ott megjelenő üzeneteket a Webáruház továbbítja a futárszolgálatnak.

Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálattól érkezik egy automatikus levél a Vevő által megadott e-mail címre. Innentől kezdve a csomag hollétéről a GLS futárszolgálatnál lehet érdeklődni 8-20 óra között munkanapokon a +36 1 802 0265 telefonszámon.

A szállítás napján a GLS futárszolgálat küld egy sms értesítést a Vevő által megadott mobil számra.

Ha a szállítás napján nem áll a vevő módjában a megadott címen tartózkodni, a csomagot az utánvét összegének kifizetése ellenében bármely megbízottja átveheti, csak biztosítsa, hogy valaki tartózkodjon a megadott címen, és legyen nála elegendő összeg a csomag átvételéhez.

Sikertelen kézbesítés esetén a GLS futár hagy egy értesítő etikettet a helyszínen és következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására. Amennyiben másnap sem sikerül a kézbesítés, a csomagot visszaszállítják a Webáruháznak.

A GLS futár a Webáruház szerződő partnere, a Webáruháztól függetlenül működő futárcég, ezért a kézbesítés menetében vagy a futárral kapcsolatosan esetlegesen felmerülő problémákért, a Webáruház felelősséget nem vállal.

8.3 Választható fizetési módok

  1. Készpénz: utánvét, a csomag átvételekor készpénzben kell kifizetni az összeget

9.4 Vásárlás pontok beváltásával

Áruházunkban hűségpont rendszer működik!

Vásárlásai után a termékeknél és a kosárban feltüntetett mennyiségű hűségpontot kap.

Ezeket a pontokat később levásárolhatja.

Amennyiben banki átutalással fizetne, úgy hívja fel az ügyfélszolgálatot. A Webáruház munkatársai elkérik a szükséges adatokat, illetve megadják a bankszámlaszámot, ahova utalni kell a rendelés értékét.

Fontos, hogy a Vevő a Számlázási címhez saját adatait adja meg, Szállítási címhez pedig az ajándékozni kívánt személy adatait. Olyan helyre kérje a küldeményt, ahol az ajándékozni kívánt személy napközben elérhető.

10.3 Parfümtanácsadás

A Webáruház ügyfélszolgálatán dolgozó személyek csak a rendelésekkel kapcsolatos adminisztratív feladatokért, illetve a küldendő csomagokkal kapcsolatos tevékenységekért felelősek. A termékek lezárva érkeznek a Webáruházba, így azokat csak kívülről ismerik, ezáltal nem tudnak maradéktalan információt nyújtani róluk.

Amennyiben a Vevő valamely parfüm illatáról szeretne információt kapni, mert nem tudja eldönteni, milyet vásároljon, úgy az ügyfélszolgálati telefonon érdeklődjön, ahol a témában illetékes személytől kaphat választ kérdéseire.

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges - megadandó adatok

  • név
  • e-mail cím
  • telefonszám
  • irányítószám
  • település
  • utca, házszám
  • emelet, ajtó

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:

  • eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája)
  • kedvenc termékek (amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett kedvencek közé termékeket)
  • regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok

Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok

  • név
  • e-mail cím

Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat a Bujdosó Tünde e.v.. bizalmasan kezeli, nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 2 munkanapon belül.

Az illateradat.hu által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal. A megadott adatokat harmadik fél részére nem adja ki, harmadik fél ajánlatait nem kézbesíti a megadott e-mail címre.

Statisztikai adatok

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

Az illataradat.hu által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

Cookie-k (sütik)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges.

Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az illataradat.hu a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év).

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a Bujdosó Tünde e.v.illataradat@gmail.com e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges.

A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

  1. Jogorvoslattal élhet

Ön, mint fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes békéltető testület és fogyasztóvédelmi hatóságnál tud jogorvaslattal élni, ami a panasztevő, tehát az Ön lakhelye szerinti járási hivatalnál lehetséges. Település szerint az alábbi kormányzati weboldalon találjuk az illetékes járási hivatalok elérhetőségeit: http://jarasinfo.gov.hu/

Másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el ügyükben, országos hatáskörrel. A 197 járási hivatal mindegyikében fogyasztóvédelmi panaszok benyújtása mellett tanácsok is kérhetők például jótállási, szavatossági, panaszkezelési kérdésekben.

 

  1. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv.

rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Plus-Energia Systems Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez /kattintson ide/.

 

Elállási/felmondási nyilatkozat letöltése /kattintson ide/ , tájékoztató letöltéséhez /kattintson ide/